1. שאלה: האם אני חייב להיות חבר בהר"י על מנת לצפות בתכני בית הספר/אקדמיה?
תשובה: כמתמחה תוכל לצפות בתכני האקדמיות ללא עלות וללא קשר לחברות. כמומחה, התכנים פתוחים ללא עלות לחברי האיגוד. הרשאת כניסה למומחים שאינם חברי האיגוד, תלויה בהחלטה של כל איגוד.
2. שאלה: האם הצפייה בתכני בית הספר/האקדמיות של האיגודים עולה כסף?
תשובה: למעט קורסים מסוימים שנמצאים באקדמיה של הר"י (כמו GCP
, ביו סטטיסטיקה ועוד) הצפייה בתכנים הינה ללא עלות לכל המתמחים ולכל המומחים אשר חברים
באיגודים. באשר למומחים שאינם חברי האיגוד, זו החלטה של כל איגוד.
3. שאלה: האם אני חייב להיות חבר באיגוד על מנת לצפות בתכני האקדמיה של האיגוד?
תשובה: תכני האקדמיות פתוחים בחינם לכל המתמחים. התכנים פתוחים בחינם גם לכל המומחים חברי האיגוד. באשר למומחים שאינם חברי האיגוד, זו החלטה של כל איגוד.
4. שאלה: כיצד ניתן להיכנס לבית הספר המקוון?
תשובה: חבר הר"י או מי שמוכר במערכות הר"י (מתמחים לא חברים, סטודנטים, סטאז'רים) יכול להתחבר עם ת"ז, תאריך לידה והסיסמה לאתרי הר"י. מי שאינו מזוהה במערכות הר"י/או אין לו סיסמה צריך להירשם כמשתמש חדש. קישור לרישום משתמש חדש.
5. שאלה: במידה ואיני מזוהה במערכות הר"י/אין לי סיסמא, מה נדרש ממני לעשות?
תשובה: עליך להרשם כמשתמש חדש.קישור לרישום משתמש חדש.
מחלקת השירות בהר"י תקים את הרשומה שלך במערכת ועד 2 ימי עבודה תקבל הרשאת כניסה לבית הספר.
6. שאלה: איני מצליח/ה להיכנס למערכת?
תשובה: עליך להקליד ת"ז במבנה של 9 ספרות+תאריך לידה+סיסמה מוכרת במערכות הר"י. אם הכל מוקלד כנדרש, ייתכן שיש פערי מידע במאגר הר"י ועליך ליצור קשר עם מחלקת השירות בטלפון : 03-6100471 או במייל -
prat@ima.org.il
7. שאלה: האם צריך להתחבר כל פעם מחדש?
תשובה: כן.
8. שאלה: האם אני יכול לצפות רק בתכני האקדמיה של האיגוד שלי או בכל תכני האקדמיות?
תשובה: מתמחים יוכלו לצפות בתכני כל האקדמיות. גישת מומחים לתכנים של איגוד אחר מותנית במדיניות האיגוד הספציפי.
9. שאלה: האם ניתן להוריד מצגות?
תשובה: לרוב, ניתן להדפיס מצגות, בכפוף לשמירה על זכויות יוצרים. מצגות מסוימות יהיו חסומות לפי דרישת היוצר.
10.שאלה: האם ניתן להתחבר מהנייד?
תשובה: האתר מותאם לחיבור מהנייד. בהמשך תהיה אפליקציה.
11. שאלה: איני זוכר/ת את סיסמת הכניסה שלי למערכת.
תשובה: תוכל/י לשחזר את הסיסמה בקישור הבא.
12.שאלה: למי לדווח על תקלות טכניות?
תשובה: קישור להדרכת משתמש או למנהלת בית הספר במייל -
Online-school@ima.org.il
13.שאלה: למי פונים בנושא תוכן?
תשובה: למנהלת בית הספר במייל - Online-school@ima.org.il
14.שאלה: ברצוני לעדכן נתונים אישיים, למי פונים?
תשובה: עליך לעדכן את פרטיך האישיים בטופס הבא
או ליצור קשר עם מוקד השירות בהר"י: 03-6100471
15.שאלה: השתתפתי בקורס שבסופו אני זכאי לתעודה, כיצד אקבל את התעודה?
תשובה: תקבל את התעודה במייל/בדואר בהתאם לכתובת שקיימת במערכת.