1. שאלה: האם אני חייב להיות חבר בהר"י על מנת לצפות בתכני בית הספר/אקדמיה?
תשובה: כמתמחה תוכל לצפות בתכני האקדמיות ללא עלות וללא קשר לחברות. כמומחה, התכנים פתוחים ללא עלות לחברי האיגוד. הרשאת כניסה למומחים שאינם חברי האיגוד, תלויה בהחלטה של כל איגוד.

2. שאלה: האם הצפייה בתכני בית הספר/האקדמיות של האיגודים עולה כסף?
תשובה: למעט קורסים מסוימים שנמצאים באקדמיה של הר"י (כמו GCP, ביו סטטיסטיקה ועוד) הצפייה בתכנים הינה ללא עלות לכל המתמחים ולכל המומחים אשר חברים באיגודים. באשר למומחים שאינם חברי האיגוד, זו החלטה של כל איגוד.

 3. שאלה: האם אני חייב להיות חבר באיגוד על מנת לצפות בתכני האקדמיה של האיגוד?
תשובה: תכני האקדמיות פתוחים בחינם לכל המתמחים. התכנים פתוחים בחינם גם לכל המומחים חברי האיגוד. באשר למומחים שאינם חברי האיגוד, זו החלטה של כל איגוד.

 4. שאלה: כיצד ניתן להיכנס לבית הספר המקוון?
תשובה: חבר הר"י או מי שמוכר במערכות הר"י (מתמחים לא חברים, סטודנטים, סטאז'רים) יכול להתחבר עם ת"ז, תאריך לידה והסיסמה לאתרי הר"י. מי שאינו מזוהה במערכות הר"י/או אין לו סיסמה צריך להירשם כמשתמש חדש. קישור לרישום משתמש חדש.
 

5. שאלה: במידה ואיני מזוהה במערכות הר"י/אין לי סיסמא, מה נדרש ממני לעשות?
תשובה: עליך להרשם כמשתמש חדש.קישור לרישום משתמש חדש.
מחלקת השירות בהר"י תקים את הרשומה שלך במערכת ועד 2 ימי עבודה תקבל הרשאת כניסה לבית הספר.

 6. שאלה: איני מצליח/ה להיכנס למערכת?
תשובה: עליך להקליד ת"ז במבנה של 9 ספרות+תאריך לידה+סיסמה מוכרת במערכות הר"י. אם הכל מוקלד כנדרש, ייתכן שיש פערי מידע במאגר הר"י ועליך ליצור קשר עם מחלקת השירות בטלפון : 03-6100471 או במייל -  prat@ima.org.il

 7. שאלה: האם צריך להתחבר כל פעם מחדש?
תשובה: כן.

8. שאלה: האם אני יכול לצפות רק בתכני האקדמיה של האיגוד שלי או בכל תכני האקדמיות?
תשובה: מתמחים יוכלו לצפות בתכני כל האקדמיות. גישת מומחים לתכנים של איגוד אחר מותנית במדיניות האיגוד הספציפי.

9. שאלה: האם ניתן להוריד מצגות?
תשובה: לרוב, ניתן להדפיס מצגות, בכפוף לשמירה על זכויות יוצרים. מצגות מסוימות יהיו חסומות לפי דרישת היוצר.

10.שאלה: האם ניתן להתחבר מהנייד?
תשובה: האתר מותאם לחיבור מהנייד. בהמשך תהיה אפליקציה.

11. שאלה: איני זוכר/ת את סיסמת הכניסה שלי למערכת.
תשובה: תוכל/י לשחזר את הסיסמה בקישור הבא.

 12.שאלה: למי לדווח על תקלות טכניות?
תשובה: קישור להדרכת משתמש או למנהלת בית הספר במייל - Online-school@ima.org.il

 13.שאלה: למי פונים בנושא תוכן?
תשובה: למנהלת בית הספר במייל - Online-school@ima.org.il

 14.שאלה: ברצוני לעדכן נתונים אישיים, למי פונים?
תשובה: עליך לעדכן את פרטיך האישיים בטופס הבא או ליצור קשר עם מוקד השירות בהר"י: 03-6100471

15.שאלה: השתתפתי בקורס שבסופו אני זכאי לתעודה, כיצד אקבל את התעודה?
תשובה: תקבל את התעודה במייל/בדואר בהתאם לכתובת שקיימת במערכת.